رواق ایمن چوب

  • ۰
  • ۰

رنگ و رنگ کاری

انسان از بدو خلقتش تا کنون همواره به دنبال مأوایى امن بوده است که بتواند آسایش او را فراهم کند. خانه اصیل ترین و امن ترین فضاى زندگى اوست. خانه جایى است براى استراحت، کار و بازى که باید زیبایى، راحتى، آسایش و کارآیى را به همراه داشته باشد.

همچنین،می تواند سلیقه و روحیات شما و دیگر اعضاى خانواده تان را منعکس کند. رمزیک طراحى داخلى مطلوب در پاسخگویى به کلیات این نیازهای گوناگون است که گاهى حتى در تضاد با یکدیگر قرار می گیرند. محلی که برای سکونت انتخاب می شود ، باید پاسخگوى کاربردهای مختلف افراد خانواده باشد. در طراحى داخلى یک خانه، اولین قدم،آشنایى با فرهنگ و سلیقه ی افراد استفاده کننده از فضا که مبناى انتخاب سبک مناسب براى طراحى داخلى هر یک از فضاهاست می باشد. ابتدا باید آن چه را که در اختیار داریم در نظر بگیریم و به کاربرد فضا و بعد ازآن به فرم و سپس به ویژگی هاى معمارى و کیفیت نور آن توجه کنیم. در برخى از موارد توجه به این امور ما را به سوى سبک خاصى از طراحى داخلى رهنمون می کند، اما گاهى اتاقى که در اختیار ماست تنها یک جعبه ی خالى به شکل مکعب مستطیل است که هیچ ایده اى را به ذهن ما نمی آورد و همه ی کار را به عهده ی ما مى گذارد. همان گونه که می دانیم رنگ و طرح می تواند حالت فضاى اتاقی را به کلى دگرگون سازد و فضایى متفاوت ایجاد کند.


رنگ و رنگ کاری

  • ۹۸/۰۴/۲۸
  • Admin admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی